Niewidzialny Mercedes

Ekologia to jeden z głównych trendów, który podkreśla się obecnie przy promocji wielu produktów. Biorąc pod uwagę branżę motoryzacyjną producenci wciąż prześcigają się m.in. w obniżaniu emisji szkodliwych gazów. Mercedes wpadł na efektowny pomysł zobrazowania tego faktu poprzez wykorzystanie technologii LED tworząc samochód „niewidzialny” dla środowiska:

Akcja trwała 1 tydzień w Niemczech. Gratka nie tylko dla fanów motoryzacji czy miłośników marki. W jaki sposób inni producenci chwalą się swoją troską o środowisko?

Audi dobitnie pokazuje problem. Wyczuwam jednak lekki sarkazm, jeśli chodzi o całą tą ekologiczną otoczkę…

Volkswagen poszedł o krok dalej. Na ulicach Niemiec postawił kosze do recyklingu wskazując na 95% możliwość recyklingu materiałów użytych do jego produkcji.

Pomimo wielu głosów sprzeciwu, jeśli chodzi o zasadność teorii o globalnym ociepleniu oraz braku jednomyślności naukowców na ten temat, ekologia wciąż działa na konsumentów. Zasadność wykorzystania tego trendu w przypadku niektórych produktów ma większy bądź mniejszy sens. Czy ekologiczne szaleństwo kiedyś się skończy? Mam nadzieję, że tak. Mimo wszystko wizja przyszłości według Audi bawi tylko w reklamie…

Dodaj komentarz