Audi vs. BMW: Partyjka szachów na billboardach

W jaki sposób przeprowadzić ciekawą kampanię billboardową, która zaangażuje ludzi w większym stopniu niż standardowe projekty? Odpowiedź Audi – zapraszając do gry konkurencję:

BMW podniosło rękawicę:

A Audi sprytnie podsumowało:

Akcja miała podobny charakter do innej, przeprowadzonej parę lat wcześniej w prasie, ale wtenczas to BMW było „prowokatorem”:

Na odpowiedź Audi nie trzeba było długo czekać:

Walka pomiędzy dwoma markami, które z humorem i lekką dozą ironii potrafią do tego podejść, zasługuje na  wyróżnienie. Poza tym, wydaje mi się, że brak odpowiedzi byłby w tym przypadku największym błędem. Co więcej, koncepcja ta przyciąga uwagę konsumentów, którzy mogą obserwować „billboardową wojnę”. Na koniec inny, według mnie najlepszy z przedstawionych tutaj, pomysł Audi, tym razem „ofiarą” padł Mercedes:

Dodaj komentarz